قلب هایی که گرمند
زندگی با یاد خدا

دانه های کوچک ستاره یکی یکی بر روی زمین می افتادند و فرار می کردند نمی دانستم به کجا می روتد دنبالشان رفتم تا بدانم که چرا به اینجا آمده اند چرا آسمان مهربان را رها کرده اند و به اینجا آمده اند.

ستاره ها به طرف خانه ای رفتند خانه ای کوچک و خراب اما گرم یک ستاره به درون خانه رفت و بقیه به راه افتادند نوری از دور دیده می شد که نور چراغ قرمز بود کودکی با یک دسته گل پشت ماشینی ایستاده بود و گریه می کرد کنار او رفتم و اشکش را پاک کردم هوا خیلی سرد بود اما اشک های او گرم گرم بود ستاره ها رفتند و من هم همراه آنها رفتم اما یک ستاره در کنار کودک باقی ماند .

من و ستاره ها همین طور میرفتیم و انسان های زیادی را میدیدیم تا این که فقط یک ستاره باقی ماند از او دلیل آمدنشان به زمین را پرسیدم و او گفت:(( همه جا سرد است سردی قلب مردم همه جا را سرد کرده است حتی آسمان را اما قلب هایی هم هستند که گرمند و می توانند دنیا را گرم کنند ستاره ها آمدند تا گرما را از آنها بگیرند و به تمام دنیا ببرند قلب آن هایی که هنوز هم محبت را می فهمند قلب آنهایی که فراموشی را نمی فهمند قلب آن هایی که با خنده ی دیگران می خندند و با گریه ی آن ها گریه میکنند هنوز هم گرم است .))

ومن هم گفتم:((انسان هایی هم هستند که که شاید دستشان سرد باشد ولی قلبشان گرم است خیلی گرم.شاید بتوان دنیا را هم مانند قلب آنها گرم کرد .))



نظرات شما عزیزان:

MALAKE
ساعت20:18---26 مرداد 1393
مرحله ی 3

علی زمانی
ساعت19:25---25 مرداد 1393
وبت عالیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 25 مرداد 1393برچسب:, :: 12:4 :: نويسنده : مینا

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی با یاد خدا و آدرس mina.milad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 253
بازدید کل : 67903
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس

کد هدایت به بالا

مرجع كد اهنگ


کد تغییر شکل موس